środa, 12 października 2016

JESIEŃ W SIELSKIM DOMKU

                                         

                                                   Barwy jesieni zawitały w domu.

                               W kuchni kolory żółto-złotej kukurydzy i czerwieni jabłek.





















                       W jadalni  biel dyń ze szczyptą zielonej paproci przyniesionej z naszego lasu.

           











                       
                                                      Stół z maszyny babci od Moni i Darka ;-)





                       
                                 Przy kominku cała paleta jesiennych barw - zółta nawłoć,
                        pomarańczowa miechunka oraz dynia, brązowe szyszki i kasztany.
                                           Wszystkie świeczniki z pni robił Robert ;-)








                                               







                                                             
                                                                 Za oknem hula wiatr...






                                                           W domu za to cieplutko ;-)



















9 komentarzy:

  1. U mnie od weekendu pada i pada i paaada :( Ale u Ciebie nie widać takie brzydkiej jesieni, wręcz przeciwnie :) Jest taki milo, przytulnie i cieplutko. Chętnie bym wpadła do takiego domku na całą jesień :) pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam ;-) Również czekam na słońce za oknem, póki co kolory jesieni ubarwiają codzienność ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kuchnia, bardzo mi się podobają te zdjęcia. Jestem w trakcie remontu i chyba zaczerpnę kilka Twoich inspiracji. Swoją drogą niesamowicie się cieszę, że udało mi się kupić piekarnik w atrakcyjnej cenie z 5-letnią gwarancją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepięknie. Ja dopiero co zabrałam się za ogród, dokupiliśmy kilka drzew ozdobnych i iglastych także teraz wygląda o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ja ostatnio kupiłam porządne drzewka owocowe w najlepszej cenie i faktycznie trafiłam na dobrą ofertę, dodatkowo też ich cena nie była wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  6. My myślimy by dokupić też w najbliższym czasie jeszcze naklejki mleczne na szyby do nas do domu :) Bardzo estetycznie wyglądają, a do tego pozwalają zapewnić większą prywatność

    OdpowiedzUsuń