poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Sea

WAKACYJNY TARAS 


Wakacje powoli dobiegają końca, ale u mnie jakby się zaczęły...a wszystko za sprawą wyczekanego tarasu ;-)  Troszkę nam to zajęło, pogoda nie zawsze pomagała, ale mam mój wymarzony, zadaszony taras. Nie straszne mi już deszcze ;-) mogę z rodziną biesiadować na świeżym powietrzu nawet kiedy pada deszcz .


Wakacyjnie oczywiście w morskim klimacie.



A tak to wyglądało zeszłej jesieni...







...i na wiosnę...






Pracę rozpoczął mój  Robert z Tomkiem, który pomógł zaprojektować zadaszenie - dziękujemy ;-)




Dawidek musiał oczywiście pomagać Tatusiowi....;-)




I tak powoli stawały kolejne konstrukcje.











Główne prace Robert wykonywał samodzielnie, ale kilka litrów farby osobiście położyłam ;-) Choć zostało jeszcze parę rzeczy do zrobienia pewien etap zakończyliśmy. I zostało to co najprzyjemniejsze...dekoracje ;-)  Marzyłam o morskim klimacie na tarasie. To nic, że na koniec wakacji, będę się nim cieszyć aż do jesieni, kiedy muszelki zostaną wyparte przez dynie...;-)































Nasz pierwszy wspólny posiłek na tarasie.







I cudowny ciepły wieczór w blasku światełek, świec i wschodzącego zza góry księżyca.














Księżyc przyświeca z daleka.







10 komentarzy:

  1. Dobra robota! Brawa dla Panów!!
    Śliczny taras. Idealne miejsce do odpoczynku, jedzenia posiłków czy biesiadowania...
    I Ty Tworzysz ten niesamowity klimat...
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , pozdrawiam powiewem morskiego wiatru choć prosto z gór ;-D

      Usuń
  2. Pieknie to wyglada i bedzie sluzyc jako dodatkowy pokoj , przy pogodzie i niepogodzie:) Piekne dekoracje morskie , a wraz ze zmiana por roku mozna i zmieniac dekoracje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kamilo, służy i to bardzo i rzeczywiście w jadalni prawie nie bywamy ;-) I wieczory nawet w deszczu można spędzać pod kocykiem ;-) A w głowie już planuje dynie, liście.... Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  3. Piękny taras i te morskie klimaty...myślę, że będziecie tam wspaniale odpoczywać całą rodziną:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się.... :)
    a myślałam, że juz mi to raczej w zyciu nie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochana to Ty od jakiegoś roku Jesteś...i nie w moim tarasie ;-D Buziaki, czekamy na Was ;-)

      Usuń
  5. Pięknie , poprostu pięknie.
    Morskie klimaty wspaniale się u Cb prezentują . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń