niedziela, 22 grudnia 2019

CHRISTMAS


W sielskim domku świątecznie prawie w każdym kątku. Ciasteczka upieczone, prezenty przygotowane. Ostatnie dwa dni spedzę  w kuchni z moimi Elfami przygotowując potrawy Wigilijne i pyszny sernik. W tle towarzyszą nam kolędy i unoszący się w powietrzu aromat goździków, cynamonu, pomarańczy..... Z przyjemnością popijamy nasz ulubiony o tej porze roku napój - Chai latte. Przepis znajdziecie na blogu szukając w etykietach - chai latte. ;-)
                                                       Zapraszam do sielskiego domku.













Co mi tam Mikołaj przyniósł.....? 

  






 Moja piękna Reniferka ;-) od Joasi z Pepaczua.
 Znajdziecie Jej profil na instagramie i na FB, a tam mnóstwo pięknych reniferków, owieczek, gąsek i innych niepowtarzalnych dekoracji.








           Do naszych pierniczków przygotowywałam wszystkie przyprawy i mieliłam goździki.




                                         Dawidek poprosił o sesję z mini młynkiem :-)








A to już nasza nowa gra :-) Wypatrzyłam ją jakiś czas temu w internecie, powiedziałam Robertowi, że chciałabym taką mieć i....tadam. Zrobił ją :-) Jeśli ktoś chciałby taki ładny prezent sobie sprawić, to proszę o kontakt w komentarzach ;-)



No a na koniec chciałam Wam pokazać nasz nowy piękny stół. Czekaliśmy dość długo, aż plaster drewna się przesezonuje, ładnie nam popękał i kilka dni temu Robert przykręcił mu koła.






Kochani z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam Bożego błogosławieństwa, pełnego miłości czasu w gronie najbliższych i chwili refleksji na temat narodzenia Bożego Syna. Przyszedł na świat po to, by oddać za nas swoje życie, abyśmy my nie musieli umierać za nasze winy. 

4 komentarze:

  1. Pięknie i aromatycznie u Was.:) Życzę Tobie i Twoim bliskim radosnych świąt oraz obfitych łask od Bożej Dzieciny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lenko. Dla Ciebie i Twojej Rodziny również najpiękniejsze życzenia 🎄🦌

      Usuń
  2. Jak zwykle, ślicznie, świątecznie i klimatycznie. Obserwuję Pani blog od dwóch lat, muszę przyznać, że ma swój urok i bardzo lubię tu zaglądać po inspiracje i ciepełko, które emanuje ze zdjęć i opisów. Serdeczne życzenia spokojnych, pełnych miłości, życzliwości i wdzięczności Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Betty i dziękuję za życzenia. Dla Ciebie i Twojej Rodziny również przesyłam Świąteczne życzenia prosto z sielskiego domku 😄❄️🦌🌲

      Usuń