niedziela, 18 września 2016

KOLORY WRZEŚNIA ( II ) - OGRÓD

                     

                           Zapraszam do wrześniowego ogrodu w soczystych barwach pomarańczowej dyni,
                                                 różowych wrzosów i czerwonych jabłek.

                     
                                                                 Pod srebrnym świerkiem.











































                                       Posadzony na wiosnę winobluszcz pnie się w górę.
                                         Mam nadzieję, że za kilka lat zarośnie nasz taras.








                                    
                                                              W sielskim zakątku
















2 komentarze:

  1. U Ciebie jest BARDZO BARDZO sielsko. Moje klimaty. Pięknie, jesiennie i za takie własnie dekoracje kocham jesień!!!!
    Śliczne dynie! Moje jeszcze dojrzewają na polu:):):)
    pięknej jesieni życzę i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Natalko, jesień może być naprawdę piękna. Dostałam kilka dyń od koleżanki a resztę kupiłam ;-) Pozdrawiam Cię jesiennie.

    OdpowiedzUsuń